Ollaan Wilman kanssa päästy kunnolla agilityn makuun. Neiti tykkää aivan mielettömästi, vaikeinta on pitää likka aloillaan ettei varasta esteille. Kaikki esteet on käyty läpi ja muutama ratakin on jo otettu. Olen saanu hyvää oppia omasta toiminnasta... niitä pieniä juttuja kun ei ite huomaa .

Syksyn viimeinen tunti jäi väliin kuumeilun takia, mut edellinen oli sitäkin parempi. Otettiin rata jossa hyppy, putki, hyppy ja A-este. Tämän jälkeen oli vielä pussi ja kepit, ne otin alussa erikseen. Mutta lopussa mentiin koko rata hienosti läpi (ympyrän mallissa). Kepeillä sain vähennettyä ohjausta ja Wilma tarjos pujottelua ihan itse. A:lla meinas mennä ranttaliks, mutta kun rauhotin neitiä vähän ja ohjasin nameilla oikeen tarkkaan, sain hyvin rauhallisen alastulon. Tätä tehtiin erikseen sit pari kertaa ennen rataa. Putki on aina ihana, eikä siinä ole ongelmaa.

Rata meni aluksi huonosti. Putkelta Wilma tuli hypylle vinosti ja pudotti kepin (joka on todella matalalla) ja kävi käteen kiinni ... tais tavotella nameja. Kaveri sit katsoi ja korjas mun ohjausta. Olin ohjannu väärin päin, kylki menosuuntaan. Käännyin rinta menosuuntaan ja olin tarkkana, jotta olen oikeaan suuntaan seuraavaan esteeseen nähden. Johan alkoi rata toimia. Eikä Wilma malttanu ottaa edes palkkaa välissä, joissain kohdin kuitenki rauhotin nameilla ennenkun jatkettiin rataa. Ja lopuksi mentiin sit koko rata ja lelu palkka loppuun.

Varsin hyvä tunti. Hannalle iso kiitos neuvoista ja avuista !!